Alla inlägg under maj 2010

Av Erik - 31 maj 2010 14:26

För att man inte ska dö när man blivit så nedstämd att man inte vill göra någonting alls längre, så försöker kroppen göra en jätte hungrig för att man ändå ska fortsätta leta mat och äta. Kanske en förklaring till varför en del tröstäter?




Idag ska jag ringa läkaren för min stackars fot, klippa gräset och paddla lite kanot.


imorgon ska jag vara dagisfröken


Av Erik - 30 maj 2010 00:33

Hittat ett mysigt litet gym där jag köpt ett grymt billigt tiogångerskort. Sen har jag också turen att ha vänner vars förälder har nykel och tillgång till en gymnastiksal. Vi var där och lekte idag, grymt kul! jag kommer ju bli i tokbra form snart!


Jag har varit hos en annan vän nyss med, åkt fyrhjuling och moppe :) bra dagar.


Dags att sova nu

Av Erik - 30 maj 2010 00:09

The clock is running. Make the most of today. Time waits for no man.

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift.

That's why it is called the present.

Av Erik - 30 maj 2010 00:08

Otroligt vackra, otroligt vackert

Av Erik - 29 maj 2010 21:59

Av Erik - 27 maj 2010 13:09

in my world everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflies

Av Erik - 21 maj 2010 00:04

lite rödbränd om axlarna så det känns lite som sommar

Det är fel jag vet, men ibland kan dåliga saker kännas bra.

I morgon ska jag och några vänner fira att jag fyllt år
Jag tror att det blir en sjukt bra helg

Jag behöver en kick nu


Ovido - Quiz & Flashcards